bu amazon un hatası. hırsızlık değil. ayrıca kişisel sebeplerden forumdan niye banlanayım hocam? amazon hata yapmasaymıs o zaman milyarlık şirket. hırsızlık kavramanı iyice öğrenip geri gelebilirsiniz. ayrıca imkan olsa evet bunu yapardım ve bu forumla alakalı birşey değil. o yüzden forumla alakalı olmayan kişisel sebeplerden neden ban yiyeyim hocam? bende sizden ve fikirlerinizden hoşlanmadım report edeyim sınırsız banlanın olur mu böyle şey
O zaman ev sahibi evinin kapasını açık unuttuğunda da evi soyan HIRSIZ, hırsızlık yapmamış oluyor.

Düşünsene bir bankanın sitesinde açık buluyorsun, bütün müşterilerinin hesaplarını boşaltıyorsun.
Sonra da diyorsun ki bu bankanın hatası, hakim bey de öyle diyordu zaten..
bir hırsızlık değildir
İlk önce gidin Açık yakalamak nedir bir araştırın o zaman yorum yapın derim
büyük şirketler kendileri bile istiyor sistemlerinde açık yakalanmasını
Bu nedenle daha sık ve güvenli haline getirmek istiyorlar
açık bulanlara bir miktar para veriyorlar
https://www.youtube.com/watch?v=zm2nd2Uf4Z8