O zaman ev sahibi evinin kapasını açık unuttuğunda da evi soyan HIRSIZ, hırsızlık yapmamış oluyor.

Düşünsene bir bankanın sitesinde açık buluyorsun, bütün müşterilerinin hesaplarını boşaltıyorsun.
Sonra da diyorsun ki bu bankanın hatası, hakim bey de öyle diyordu zaten..
https://www.youtube.com/watch?v=zm2nd2Uf4Z8
o açığı bulman için ev sahibi sana para veriyor dostum
😂
yani hakimin karşısına bile çıkmıyorsun 🙂