hasyer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman ev sahibi evinin kapasını açık unuttuğunda da evi soyan HIRSIZ, hırsızlık yapmamış oluyor.
Düşünsene bir bankanın sitesinde açık buluyorsun, bütün müşterilerinin hesaplarını boşaltıyorsun.
Sonra da diyorsun ki bu bankanın hatası, hakim bey de öyle diyordu zaten..

içinde 196 milyar dolar olan bir kasanın içinden kasnın sahibinin kendi eliyle verdiği 10 bin dolar almak hırsızlık saymam ben. sonuçta sahibinin haberi var kendi rızasıyla veriyor