• 18-02-2022, 21:23:45
    #1
    Selam arkadaşlar. İstanbul kartıma 200 tl yüklemiştim. Parasız kaldım bir kısmını çekmek istiyorum mümkünmüdür nasıl çekebilirim? Yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim.
  • 18-02-2022, 21:25:04
    #2
    cekim yapılmaz. migros a101de geçer. a101 den kasa kısmında gpay alın sonra satin
    • Ydrn
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-02-2022, 00:17:18
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cekim yapılmaz. migros a101de geçer. a101 den kasa kısmında gpay alın sonra satin
    Teşekkürler hocam. Bu gibi başka yöntemler olan arkadaşlar paylaşırsa sevinirim