Selam arkadaşlar. İstanbul kartıma 200 tl yüklemiştim. Parasız kaldım bir kısmını çekmek istiyorum mümkünmüdür nasıl çekebilirim? Yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim.