Merhaba hocam,
Aynı yaştayız, hatta aynı şehirde yaşıyoruz

Ben de zamanında çok takılmıştım birine bırakamam yapamam diye düşünüyordum.
Bu işlerden sıyrılmanın tek bir yolu var. Onunla birlikte olacağınıza dair zerre umudunun kalmaması gerekiyor. Ufacık bir umut bile canını çok feci yakar.
Bir gün ağlarsın, ikinci gün üzülürsün üçüncü gün hayata devam edersin bu işler böyle.
Daha mutlu olacağın kişilerin olacağına eminim çokta kasmamak lazım gönül bu kapılır gider..