Hocam senden 3/4 yaş büyüğüm. Ben de hep senin gibi tek olsun uzun olsun mantığında hep ilerledim. Fakat şuan geriye dönüp baktığım da biraz pişmanlığım var. Keşke o yaştayken sadece o zamanın verdikleri problemleri kafaya takıp ilişki yapsaydım diyorum. Senin kafaya taktığın evlilik vs. hemen hemen 5/6 yıl sonra düşünülecek konular. Sen şimdiden sadece şuan olan problemleri tartış fikrini sun. Haklı olduğun konularda savun zaten örneğin 24/25 yaşına geldiğinde evlenmek isteyeceksin. O zaman ikinizde daha sağlıklı karar vereceksiniz. Şuan sen ve kız arkadaşın yaşınız gereği olgun(25 yaşa göre) düşünmüyorsunuz.
Umarım mutlu olursun. Eğer ki seviyorsan bence araya soğukluk sokma. Sonra toparlayamazsın