• 17-02-2022, 01:53:16
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yani öğrenci olmayıp, çalışamayan, maddi durumu kötü birine yardım etmekte öğrenci ile eş değer değilmidir?.

    İlla öğrenci mi olmamız gerekiyor.
  • 17-02-2022, 01:54:40
    #29
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani öğrenci olmayıp, çalışamayan, maddi durumu kötü birine yardım etmekte öğrenci ile eş değer değilmidir?.

    İlla öğrenci mi olmamız gerekiyor.
    Hocam rica edicem burda bile tartışma çıkmasın. Bir üst mesajımı okursanız cevabı verdim. Ki dün çekiliş ile 2 kişiye daha 100 er tl gönderim sağladım.
    • Kaannkabil
    Kaannkabil bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-02-2022, 01:54:52
    #30
    gece gece bize iyi gelir hocam. acik ogretim sinavina calişiyoruz umarim ihtiyaci olana cikar
  • 17-02-2022, 01:55:11
    #31
    Teşekkür ederim böyle birşey yaptığınız için.
    Katılıyorum dhf 5. Sınıf öğrencisiyim.
  • 17-02-2022, 01:56:04
    #32
    Sayfamı sattım ve beni az çok idare edicek işimi öğrenip aynı zamanda işimi büyütecek bir laptop alacağım ayrı olarak da derslerimde kullanacağım. Katkıda bulunmak isterseniz çok mutlu olurum. Sağlıcakla kalın. 😊
  • 17-02-2022, 01:56:23
    #33
    Hocam yine ince düşünmüşsünüz alamasamda harçlıkları alanlar adına bende teşekkür ederim.
  • 17-02-2022, 01:57:01
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam rica edicem burda bile tartışma çıkmasın. Bir üst mesajımı okursanız cevabı verdim. Ki dün çekiliş ile 2 kişiye daha 100 er tl gönderim sağladım.
    Hocam tartışmak için yazmıyorum öncelikle özür diliyorum.

    Evet 100+100 ilan verdiniz ama maddi durumu kötü demediniz ve sayfalarca kişi yazdı ki coğunun durumunun iyi olduğunu düşünüyorum.

    Bence sadece öğrenci endeksli yapmayın bunu.Öğrenci olan herkesin durumu kötü diye bir şey yok ama belli yaştan sonra çalışmamak ve durumunun kötü olması emin ol hepsinden kötü..

    Bunu kendim için demiyorum bir daha ilan verirken bunları da göze alarak vermeni tavsiye ediyorum.

    Allah kabul etsin şimdiden.Umarım gerçekten ihtiyacı olan kardeşimize verirsiniz.Konunuza yazdığım için kusura bakmayın tekrardan.
  • 17-02-2022, 01:57:09
    #35
    Düşünce için teşekkürler hocam, şansımızı deneyelim.
  • 17-02-2022, 01:57:22
    #36
    sınav ücreti için iyi olur valla