yani öğrenci olmayıp, çalışamayan, maddi durumu kötü birine yardım etmekte öğrenci ile eş değer değilmidir?.
İlla öğrenci mi olmamız gerekiyor.
Hocam rica edicem burda bile tartışma çıkmasın. Bir üst mesajımı okursanız cevabı verdim. Ki dün çekiliş ile 2 kişiye daha 100 er tl gönderim sağladım.