Hocam tartışmak için yazmıyorum öncelikle özür diliyorum.
Evet 100+100 ilan verdiniz ama maddi durumu kötü demediniz ve sayfalarca kişi yazdı ki coğunun durumunun iyi olduğunu düşünüyorum.
Bence sadece öğrenci endeksli yapmayın bunu.Öğrenci olan herkesin durumu kötü diye bir şey yok ama belli yaştan sonra çalışmamak ve durumunun kötü olması emin ol hepsinden kötü..
Bunu kendim için demiyorum bir daha ilan verirken bunları da göze alarak vermeni tavsiye ediyorum.
Allah kabul etsin şimdiden.Umarım gerçekten ihtiyacı olan kardeşimize verirsiniz.Konunuza yazdığım için kusura bakmayın tekrardan.
Tabiki nasip olursa inşallah, bir daha ki sefere sizin dediğiniz gibi konu açacağım ve ona göre bir seçim yapacağım.
İhtiyacı olduğunu düşündüğünüz fazladan kişiler olursa iban iletirseniz 2 kişiye bende 100 er TL ile konunuza destek olmuş olayım 🙏
Emeğinize sağlık rabbim hayrınızı kabul etsin.