2 Öğrenci kardeşime 100'er TL Harçlık. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
2 Öğrenci kardeşime 100'er TL Harçlık.
88
●
4.152
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
2 Öğrenci kardeşime 100'er TL Harçlık.
1
2
3
4
5
6
7
Son
17-02-2022, 01:40:37
#10
Cloud Viba
Kurumsal PLUS
Öğrenciyim ama daha çok ihtiyacı olan arkadaşlar vardır, güzel düşünce tebrikler 😊
17-02-2022, 01:41:04
#11
Kartalgozu
Ben olabilirim
17-02-2022, 01:41:07
#12
emirhanokr
Merhaba hocam güzel düşünceniz için teşekkür ederim ☺
17-02-2022, 01:41:38
#13
birol74
Teşekkürler
17-02-2022, 01:42:16
#14
Gazitech
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ne diyebilirim ki, Allah sizden razı olsun. Bu insani yaklaşımınız umarım size güzel bir hayat sunar. Bana,yada bir başkasına ne fark ederki keşke tüm insanlık böyle bir düzen içinde var olabilese ...Teşekkürler.
17-02-2022, 01:44:19
#15
Kaannkabil
Teşekkürler, kesenize bereket.
17-02-2022, 01:45:33
#16
AfyonluTR
Üyeliği durduruldu
Bir öğrenciye ilaç gibi gelecektir çok güzel bir hareket gerçekten
17-02-2022, 01:45:38
#17
Swaid
Ekonomik sıkıntıların olduğu zamanda böyle konular görmek tebessüm ettiriyor. Teşekkürler hocam.
17-02-2022, 01:48:10
#18
BeratYildiz
Hayrınız bol olsun hocam
1
2
3
4
5
6
7
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler