Ne diyebilirim ki, Allah sizden razı olsun. Bu insani yaklaşımınız umarım size güzel bir hayat sunar. Bana,yada bir başkasına ne fark ederki keşke tüm insanlık böyle bir düzen içinde var olabilese ...Teşekkürler.