• 15-02-2022, 10:06:16
    #1
    Merhabalar,

    Bizim yaklaşık olarak 10 adet Dashboard ekranımız var.
    Bu dashboard ekranını görmesi gereken 7-8farklı yönetici mevcut. Her yönetici için bir accountun maliyeti 5K$ civarı.

    Bunun yerine 1 bilgisayarda bu dashboardları açsam 7-8 farklı lokasyondaki monitörlerden izlenmesi mümkün olur mu?
    Bu izlemeyi nasıl çözebilirim? Önerilerinize ihtiyacım var

    Şimdiden teşekkürler.
    Sağlıkla kalın.
  • 15-02-2022, 10:25:27
    #2
    Ekran paylaşma değilde güzel bir yazılım ile sayfayı yönlendirebilirsiniz. Tabii kullandığınız dashboard in güvenliğine göre değişir.
  • 15-02-2022, 10:30:03
    #3
    Paradoxian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekran paylaşma değilde güzel bir yazılım ile sayfayı yönlendirebilirsiniz. Tabii kullandığınız dashboard in güvenliğine göre değişir.
    Yazılım ile yapılamıyor yine account gerekecek. Sonuçta verilere ulaşmak için bir account zorunluluğu var, veriler herkese açık paylaşılma özelliği olan bir yerde değil. Her halukarda sistem sizi girişe zorluyor.
  • 15-02-2022, 10:34:10
    #4
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılım ile yapılamıyor yine account gerekecek. Sonuçta verilere ulaşmak için bir account zorunluluğu var, veriler herkese açık paylaşılma özelliği olan bir yerde değil. Her halukarda sistem sizi girişe zorluyor.
    Normalde ekran paylaşma yapacağınız hesap ile giriş yapacaksınız selenium vb. yöntemler ile sayfayı indireceksiniz başlattığını web sunucusu üzerinden yayınlayacaksınız illa selenium kullanılmak zorunda da değil aklıma bu geldi.
  • 16-02-2022, 22:46:35
    #5
    IP sınırlaması mevcut mu?
    Aynı hesap ile farklı bilgisayarlardan giriş yapmak iş görmez mi?
  • 16-02-2022, 22:47:17
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    IP sınırlaması mevcut mu?
    Aynı hesap ile farklı bilgisayarlardan giriş yapmak iş görmez mi?
    Yok hayır hocam izin vermiyor.
  • 16-02-2022, 22:48:39
    #7
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hayır hocam izin vermiyor.
    Ben sınırları tam olarak anlayamadım.
    Şimdi aynı ev üstünden ama farklı cihazdan senin üyeliğine giriş yapılsa bu sistem çalışmayacak mı?

    Sadece görüntü mü paylaşmak istiyorsun? Diğer kişiler sistemi kullanmayacak mı?
  • 16-02-2022, 22:49:31
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sınırları tam olarak anlayamadım.
    Şimdi aynı ev üstünden ama farklı cihazdan senin üyeliğine giriş yapılsa bu sistem çalışmayacak mı?
    1 account ile sadece 1 kişi girebiliyor. Farklı kişi girince diğerini atıyor. Zaten adamlar account başı ödeme alıyor buna izin vermez ki.