Yazılım ile yapılamıyor yine account gerekecek. Sonuçta verilere ulaşmak için bir account zorunluluğu var, veriler herkese açık paylaşılma özelliği olan bir yerde değil. Her halukarda sistem sizi girişe zorluyor.
Normalde ekran paylaşma yapacağınız hesap ile giriş yapacaksınız selenium vb. yöntemler ile sayfayı indireceksiniz başlattığını web sunucusu üzerinden yayınlayacaksınız illa selenium kullanılmak zorunda da değil aklıma bu geldi.