• 15-02-2022, 07:01:12
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Her iş kolu için geçerli değil bu durum. Genel anlamda rezalet fakat bu durum ayrı. Vasıf nitelik bunlar önemli etkenler. Asgari ücret talebinizden ilgili işin vasıf gerektirmeyen bir iş olduğunu düşünüyorum, ki böyle olunca da sizin ayrıcalığınız kalmıyor. Ayrıcalık yoksa da biri gelir biri gider. Bunun TR / EU ile alakası yok iki taraftada durum aynı bilginiz olsun.
  • 15-02-2022, 07:22:53
    #29
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cnc operatörü İstanbul gibi yerde 6000-6500 tl den aşağı çalışmaz diye düşünüyorum
    Evet doğru biraz daha yüksek bile 7000₺ vs
  • 15-02-2022, 07:37:00
    #30
    Bizim firma 1 aydır kaynakçı bulamıyor.

    Gelirim diyen de 7,5k dan aşağı gelmiyor.

    Galiba bazı meslek grupları karaborsa olmuş bazısı da rağbet görmüyor.
  • 15-02-2022, 09:46:19
    #31
    MRHK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde eleman bulamıyoruz arkadaş şaka gibi
    Bizde eleman bulamıyoruz. Gelen işi beğenmiyor
  • 15-02-2022, 09:56:30
    #32
    MRHK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet doğru biraz daha yüksek bile 7000₺ vs
    bizde asgari ücretin bir tık üstünde çalışan var haha kendi bilir kaçkere söyledim ama işte
  • 15-02-2022, 09:57:45
    #33
    chalap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim firma 1 aydır kaynakçı bulamıyor.

    Gelirim diyen de 7,5k dan aşağı gelmiyor.

    Galiba bazı meslek grupları karaborsa olmuş bazısı da rağbet görmüyor.
    hocam 7.5 kaynakçımı olur allahını seversen o kadar ağır metal işinde çalışıyorsun 7.5k mu

    gitsin kendine butik demir işi yapsın bundan çok kazanır bizdede var +10k alıyor
  • 15-02-2022, 10:02:01
    #34
    LaynThemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizde asgari ücretin bir tık üstünde çalışan var haha kendi bilir kaçkere söyledim ama işte
    Asgari ücretle başladığım işte 3 yılda 5 kere zam aldım
    Şimdi kendi maaşımı kendim belirliyorum köprüyü geçene kadar ayıya dayı demek lazım
  • 15-02-2022, 10:04:52
    #35
    İstanbul Anadolu yakasında ve Gebze’de oturuyor iseniz üretim ve depo elemanı olarak ihtiyacımız var irtibata geçebilirsiniz.
  • 15-02-2022, 10:58:35
    #36
    Platin üye
    MasterLaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakın hocam siz o insana bedava emek vermiyorsunuz , emeğin karşılığında orada çalıştığı süre içerisinde sizin işinizi görüyor bunun karşılığında, işletmeye değer katıyor işi bilsin veya bilmesin sonuçta işletme bünyesinde işletmeye hizmet ediyor dolayısıyla bu durumda size herhangi bir borcu olmuyor emek vs.

    Neden öyle anladığımı da söyleyeyim yukarı da bahsettiğim sebepten dolayı size bir borcu olmadığı halde hâlâ bir beklenti içinde kaldığınızı gördüğüm için.
    İşi bilen bir insan gelir bir ay çalışıp gidebilir. Ama sen ona günlük 5 veriyorsan o sana 10 kazandırmalı. O sana 2 kazandırırken ekstra öğretsin diye ona birini bağlarsan tabii ki tepki gösteririm hocam.

    Bir insandan tam verim almaya başlarken çıkıyor ise neden deneyimli aramak yerine öğretmeye çalışsın işverenler bunu söylüyorum.

    Burada sizin şartlarınız ile benim şartlarım farklı olduğu için düşüncelerimiz değişik olabilir. Ama çoğunlukla durum bu şekilde