LaynThemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bizde asgari ücretin bir tık üstünde çalışan var haha kendi bilir kaçkere söyledim ama işte
Asgari ücretle başladığım işte 3 yılda 5 kere zam aldım
Şimdi kendi maaşımı kendim belirliyorum köprüyü geçene kadar ayıya dayı demek lazım