Her iş kolu için geçerli değil bu durum. Genel anlamda rezalet fakat bu durum ayrı. Vasıf nitelik bunlar önemli etkenler. Asgari ücret talebinizden ilgili işin vasıf gerektirmeyen bir iş olduğunu düşünüyorum, ki böyle olunca da sizin ayrıcalığınız kalmıyor. Ayrıcalık yoksa da biri gelir biri gider. Bunun TR / EU ile alakası yok iki taraftada durum aynı bilginiz olsun.