• 14-02-2022, 09:53:37
    #10
    Ous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çıkışta abi kardeş konuşmaya git ama yüze çalışma. Ya da buz götür başında sabahla morluklar geçene kadar. Eczaneden de takviye al kendini sağlama al.
    Görecez bakalım hocam halen odasında bağırma sesleri geliyor!

    Harunsaglmm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam araç sizin aracınız ise kimsenin karışmaya hakkı yok. 2. Bi durum şirket aracıysa şirket ile görüşülür.ödemeyi ya şirket yapar ya siz yaparsınız. Benimde sinirlerim bozuldu gerçekten bak o kim oluyorda sana oyle diyor. Ben 24 yaşındayım kendi araçlarım ile toplamda 16.750 TL ceza yemişim geçen hesapladım her hafta eve kağıt gelirdi annem babam bana hesap soramazdı. Kendinizi ezdirmeyin tutanak tutarsa tutsun savunmanı yaz önce senle konuşmasını bilecek haddini aşmasın şefse şefliğini bilecek
    Araç kendi şahsıma ait hocam şirket aracı falan değil.

    Arkadaşlar şuanda o kadar şey yazmak istiyorum ama r10'da ceza yerim diye korkuyorum, o yüzden mesajlarınıza fazla bir şey yazamıyorum kusura bakmayın
  • 14-02-2022, 09:53:49
    #11
    Bana "sicilini bozacağim" gibisinden biri çıkışsa açıkça bende onu tehdit ederdim. Bir insanın hayatıyla oynamak bu kadar kolay olmamalı.
  • 14-02-2022, 09:54:51
    #12
    + bazen bazı insanlarin anladığı dilden konuşmak gerekiyor.
  • 14-02-2022, 09:55:07
    #13
    ArtStoreUqur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana "sicilini bozacağim" gibisinden biri çıkışsa açıkça bende onu tehdit ederdim. Bir insanın hayatıyla oynamak bu kadar kolay olmamalı.
    Bu tarz konuşan paşamızın kim olduğunu söylim hocam; en büyüklerin birinin akrabası
  • 14-02-2022, 10:01:10
    #14
    Merak etme hocam son günlerde benimde üzerime abuk sabuk sebeplerden geliniyor. Kararlar bireysel alınıyor en son benim haberim oluyor. Bazen bende artık sabır taşı çatlama noktasına geliyorum ama sizin de dediğiniz gibi benimde işe ihtiyacım var başta Evlatlarım için, yoksa evli olmayıp bireysel karar alma hakkına sahip olsam bende kimler kimler ile kavga ederdim ama haklı sebepken haksız duruma düşürülmek insanın canını sıkıyor.
  • 14-02-2022, 10:03:38
    #15
    biOyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak etme hocam son günlerde benimde üzerime abuk sabuk sebeplerden geliniyor. Kararlar bireysel alınıyor en son benim haberim oluyor. Bazen bende artık sabır taşı çatlama noktasına geliyorum ama sizin de dediğiniz gibi benimde işe ihtiyacım var başta Evlatlarım için, yoksa evli olmayıp bireysel karar alma hakkına sahip olsam bende kimler kimler ile kavga ederdim ama haklı sebepken haksız duruma düşürülmek insanın canını sıkıyor.
    Hocam keşke evli olsam da boyun bükmesem ama bekarım, 26 yaşında borç içinde yüzüyoruz.
    Zaten böyle giderse, müdür de eğer üstelerse bende patlıcam artık çünkü sigaraya bile çıkartmıyorlar şimdi beni. Sebebi; "xxx bey, öyle karar vermiş. Sigaraya bile çıkmayacak, çıkarsa dışarda kötü yaparım" demiş. Halen sakinliğimi korumaya çalışıyorum...
  • 14-02-2022, 10:04:24
    #16
    "Nush ile uslanmayanı tekdir, tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir."
    iyi sabretmişsiniz hocam ben olsaydım kesin çıkışa çıkardım ama öncesinde uyarırdım tabi.
  • 14-02-2022, 10:05:16
    #17
    EmreKRMN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tarz konuşan paşamızın kim olduğunu söylim hocam; en büyüklerin birinin akrabası
    Ben o darbeyi yedikten sonra kim olduğunun bir önemi kalmaz.
  • 14-02-2022, 10:06:59
    #18
    İş yerinde sana senden yıl olarak daha kıdemli birisine düşman olma ya da sana düşman olmasını sağlama. Huzursuz olursun. Tabi ki bu söylediğim de her şeyi alttan al demek değil. Terbiyeli bir şekilde cevabını ver. Eğer üzerine gelmeye devam ediyorsa haddini bildir. Tehdit ediyorsa müdürüne bu konuyu paylaş. Eğer senin üzerinde bir yaptırım olursa, sana artistlik yapan bu şahsa en büyük tehdit sen olmalısın diye düşünüyorum. Bilmiyorum ben çok büyük tehdit olurdum böyle bir durumda.