Ous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çıkışta abi kardeş konuşmaya git ama yüze çalışma. Ya da buz götür başında sabahla morluklar geçene kadar. Eczaneden de takviye al kendini sağlama al.
Görecez bakalım hocam halen odasında bağırma sesleri geliyor!

Harunsaglmm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam araç sizin aracınız ise kimsenin karışmaya hakkı yok. 2. Bi durum şirket aracıysa şirket ile görüşülür.ödemeyi ya şirket yapar ya siz yaparsınız. Benimde sinirlerim bozuldu gerçekten bak o kim oluyorda sana oyle diyor. Ben 24 yaşındayım kendi araçlarım ile toplamda 16.750 TL ceza yemişim geçen hesapladım her hafta eve kağıt gelirdi annem babam bana hesap soramazdı. Kendinizi ezdirmeyin tutanak tutarsa tutsun savunmanı yaz önce senle konuşmasını bilecek haddini aşmasın şefse şefliğini bilecek
Araç kendi şahsıma ait hocam şirket aracı falan değil.

Arkadaşlar şuanda o kadar şey yazmak istiyorum ama r10'da ceza yerim diye korkuyorum, o yüzden mesajlarınıza fazla bir şey yazamıyorum kusura bakmayın