biOyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merak etme hocam son günlerde benimde üzerime abuk sabuk sebeplerden geliniyor. Kararlar bireysel alınıyor en son benim haberim oluyor. Bazen bende artık sabır taşı çatlama noktasına geliyorum ama sizin de dediğiniz gibi benimde işe ihtiyacım var başta Evlatlarım için, yoksa evli olmayıp bireysel karar alma hakkına sahip olsam bende kimler kimler ile kavga ederdim ama haklı sebepken haksız duruma düşürülmek insanın canını sıkıyor.
Hocam keşke evli olsam da boyun bükmesem ama bekarım, 26 yaşında borç içinde yüzüyoruz.
Zaten böyle giderse, müdür de eğer üstelerse bende patlıcam artık çünkü sigaraya bile çıkartmıyorlar şimdi beni. Sebebi; "xxx bey, öyle karar vermiş. Sigaraya bile çıkmayacak, çıkarsa dışarda kötü yaparım" demiş. Halen sakinliğimi korumaya çalışıyorum...