• 14-02-2022, 03:21:06
    #46
    gulyaprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    ben mi yapamadım ki yerleri bursadaymış ilk olayda giderim arkadaşlar :S

    edit: Stok bitmiş
    edit2: @Verimek; yeni stok gelir mi ki acabaa

    Merhabalar,
    Dilediğiniz zaman tanışmak için gelebilirsiniz
    Her zaman çayımız, kahvemiz mevcut.


    Stok adetleri hakkında yarın iş arkadaşlarım ile görüşeceğim.
    Stokların bu kadar hızlı tükeneceğini kestirmedik.

    İlgisi için tüm herkese teşekkür ederiz.
  • 14-02-2022, 03:23:13
    #47
    TemaOfisi.com
    xdarksunx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işimiz bu evet şimdi kaydettim
    Hayırlı olsun hocam, kampanya en çok size yaramış
  • 14-02-2022, 03:23:16
    #48
    turkticarette suan 2,5 dolar almak isteyen bakabilir.
  • 14-02-2022, 03:25:35
    #49
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    turkticarette suan 2,5 dolar almak isteyen bakabilir.
    ilk alış evet sonrakilerde kampanya gecerli deil coklu alım yapacak arkadaşlar bu konudaki kampanyayı kacırmasınlar derim ..
  • 14-02-2022, 03:38:34
    #50
    Benimde birkaç domain ihtiyacım vardı, kampanya yenilenirse benide etikletlerseniz sevinirim @Verimek;
  • 14-02-2022, 03:40:08
    #51
    Darkbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tam alacaktım 23.60 ödeme çıkardı kartımda 18 tl varmış hayal suya düştü
    Papara varsa ücretsiz yardımcı olayım.
  • 14-02-2022, 03:41:47
    #52
    Tursturis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Papara varsa ücretsiz yardımcı olayım.
    hocam çok teşekkür ederim gerek yok para istemek için yazmamıştım yorumu bulurum illaki düşünceniz için teşekkür ederim
  • 14-02-2022, 03:44:47
    #53
    Darkbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam çok teşekkür ederim gerek yok para istemek için yazmamıştım yorumu bulurum illaki düşünceniz için teşekkür ederim
    Stok bitmediyse yine de göndereyim eksik kalani
  • 14-02-2022, 03:45:42
    #54
    TemaOfisi.com
    Tursturis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Papara varsa ücretsiz yardımcı olayım.
    Darkbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam çok teşekkür ederim gerek yok para istemek için yazmamıştım yorumu bulurum illaki düşünceniz için teşekkür ederim


    ]@Verimek; gece gece bi güzellik yapar diye umuyorum hocam size