gulyaprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

ben mi yapamadım ki yerleri bursadaymış ilk olayda giderim arkadaşlar :S

edit: Stok bitmiş
edit2: @Verimek; yeni stok gelir mi ki acabaa

Merhabalar,
Dilediğiniz zaman tanışmak için gelebilirsiniz
Her zaman çayımız, kahvemiz mevcut.


Stok adetleri hakkında yarın iş arkadaşlarım ile görüşeceğim.
Stokların bu kadar hızlı tükeneceğini kestirmedik.

İlgisi için tüm herkese teşekkür ederiz.