ben mi yapamadım ki

yerleri bursadaymış ilk olayda giderim arkadaşlar :S
edit: Stok bitmiş

edit2:
@Verimek; yeni stok gelir mi ki acabaa
Merhabalar,
Dilediğiniz zaman tanışmak için gelebilirsiniz

Her zaman çayımız, kahvemiz mevcut.
Stok adetleri hakkında yarın iş arkadaşlarım ile görüşeceğim.
Stokların bu kadar hızlı tükeneceğini kestirmedik.
İlgisi için tüm herkese teşekkür ederiz.