Darkbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam çok teşekkür ederim gerek yok para istemek için yazmamıştım yorumu bulurum illaki düşünceniz için teşekkür ederim
Stok bitmediyse yine de göndereyim eksik kalani