• 14-02-2022, 02:05:35
    #19
    Kurumsal PLUS
    Sevdalilar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eniyisi r10 da bir bağış katagorisi olsun durumu iyi olanlar para atsın ihtiyacı olanda talep etsin 😄😄
    fırıncılar misali diyosunuz ama bu durum çok suistimal edilir maalesef
  • 14-02-2022, 02:07:45
    #20
    Gracious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fırıncılar misali diyosunuz ama bu durum çok suistimal edilir maalesef
    Yani fırsatçı grup çok olur. Doğru diyorsunuz ihtiyacı olmayan bile 50 100 TL isterler.
  • 14-02-2022, 02:16:01
    #21
    Banada whatsappdan yazan çok oluyor. Genelde askerim ailemin durumu yok cart curt muhabbetleri yapıyorlar.
  • 14-02-2022, 02:37:51
    #22
    Beyler arkadaşım liq olacak 7 BTC borç verebilcek var mı ?
  • 14-02-2022, 02:42:05
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gerçekten ihtiyacı da olabilir insanların hocam bunu alışkanlık haline getirenlerde olabilir eğer gerçekten zor durumdaysa biri hiç tanımadığımdan bile isteyebilirim ki herkes ister bence.
    Allah kimseyi zor durumda bırakmasın.
  • 14-02-2022, 03:45:03
    #24
    Konuyu ve yorumları okurken 100 liram gitti anlamadım ki
  • 14-02-2022, 04:01:53
    #25
    Kurumsal PLUS
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten ihtiyacı da olabilir insanların hocam bunu alışkanlık haline getirenlerde olabilir eğer gerçekten zor durumdaysa biri hiç tanımadığımdan bile isteyebilirim ki herkes ister bence.
    Allah kimseyi zor durumda bırakmasın.
    Amin, bende sizin gibi yaklaştım konuya, kendisi bana da yazdı benden 60lira istedi.
    anlaşılan dediğiniz gibi ''alışkanlık haline getirenlerde olabilir'' kısımlarından bir arkadaş.
  • 14-02-2022, 05:54:58
    #26
    Aynısı başıma gelmişti ve çok şaşırmıştım.
  • 14-02-2022, 08:54:25
    #27
    Sahibinden e numaramı koydum sürekli reklam mesajı gelmeye başladı. Birde bu var