Sevdalilar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eniyisi r10 da bir bağış katagorisi olsun durumu iyi olanlar para atsın ihtiyacı olanda talep etsin 😄😄
fırıncılar misali diyosunuz ama bu durum çok suistimal edilir maalesef