Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Gerçekten ihtiyacı da olabilir insanların hocam bunu alışkanlık haline getirenlerde olabilir eğer gerçekten zor durumdaysa biri hiç tanımadığımdan bile isteyebilirim ki herkes ister bence.
Allah kimseyi zor durumda bırakmasın.