Arkadaşlar tamamen zevkine , UYGULAMALARIN ANA YAPISINI Kaybettirmemeye çalışarak redesign uyguladım, sizce nasıl olmuş? Konuyu kendimi geliştirmek amaçlı açıyorum. Saygı çerçevesindeki yorumlarınızı dikkate alıyor olacağım, Papara pek içime sinmedi ama yine de paylaşmak istedim. Yorumlarınızı bekliyorum.