• 13-02-2022, 16:15:30
    #1
    Arkadaşlar tamamen zevkine , UYGULAMALARIN ANA YAPISINI Kaybettirmemeye çalışarak redesign uyguladım, sizce nasıl olmuş? Konuyu kendimi geliştirmek amaçlı açıyorum. Saygı çerçevesindeki yorumlarınızı dikkate alıyor olacağım, Papara pek içime sinmedi ama yine de paylaşmak istedim. Yorumlarınızı bekliyorum.

  • 13-02-2022, 16:17:35
    #2
    Papara için yeşil renk bütünlüğü bozmuş hocam
    Garanti gayet başarılı
  • 13-02-2022, 16:19:27
    #3
    bybrq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Papara için yeşil renk bütünlüğü bozmuş hocam
    Garanti gayet başarılı
    Yorum için teşekkürler, logonun üstünde görünen yeşil QR işlemlerini mi diyorsunuz hocam? O Garantinin en altında. Birleşmiş gibi, şimdi düzelttim forumda alt alta gitmiş
  • 13-02-2022, 16:27:37
    #4
    yaziliman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorum için teşekkürler, logonun üstünde görünen yeşil QR işlemlerini mi diyorsunuz hocam? O Garantinin en altında. Birleşmiş gibi, şimdi düzelttim forumda alt alta gitmiş
    Evet öyle görünüyordu
    Şimdi de garantinin bütünlüğünü bozmuş bence en alttaki beyaz kısım