Yorum için teşekkürler, logonun üstünde görünen yeşil QR işlemlerini mi diyorsunuz hocam? O Garantinin en altında. Birleşmiş gibi, şimdi düzelttim forumda alt alta gitmiş
Evet öyle görünüyordu

Şimdi de garantinin bütünlüğünü bozmuş bence en alttaki beyaz kısım