Bütün R.10'a hakaret eden arkadaşım...
23
●1.728
- 13-02-2022, 10:41:44forumda da çok bu tarz düşünen insan. 1 script yazan wordpress kötülemeye başlıyor. 20 yıl önce(bırak 20'yi 5 yıl bile veremiyor bir çoğu. 5 bile çok da...) yazdığı scriptin bugün hala geliştirmesine devam eden biri değilseniz wordpress kötülemeye kalktığınızda çok komik oluyor.
- 13-02-2022, 10:41:49Ölüler dirilerden çalacak desem de olur, patronun köpeği olmamak lazım, hayranı olmamak lazım desem de yakışır hocam.Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2022, 10:42:17Unlucky diyip geçmek lazım hocam yapıcak bir şey yokd3nnis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2022, 10:42:42Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.benim de vardi boyle bir arkadasim hocam. kendisinin özel yazilimla yapamadigini benim wpyle yaptigimi gorunce wp acmıştı
- 13-02-2022, 10:44:56Ya hocam bir de bana gelmiş diyor ki o zaman neden trendyol kendi sistemini kuruyor. Olum dedim ben de günde 3 milyon ciro yapsam ben de kendi sistemimi kurarım da, adamlar dışarıdan gidip bir ajansa 50 bin lira vermiyor aynı zamanda. Kendi personelleri var. Adam anlamıyortechbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2022, 10:49:05Sektöre göre çok değişken. Misal bir smm panel sitesini wordpress ile stabil tutamazsınız. Veya wordpressin çok kullanılması herkesin onu seveceği anlamına gelmiyor. Siz wordpressi seviyorsunuz diye kızayım mı şimdi size? Çünkü siz sevmeyenlere kızıyorsunuz. Bana hantal geliyor olabilir, sevmiyor olabilirim, ihtiyacımı tam anlamıyla görmüyor olabilir.
- 13-02-2022, 10:51:35Hocam olay sevip sevmemek değil. Hakkında fikir sahibi olmadığı bir şey ile alakalı direkt olarak çöp demesi. Yoksa kimisi sever kimisi sevmez bananeMücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2022, 11:26:37Mutlaka fikri vardır, kendi kalitesine göre wordpress yetersiz kalıyor olabilirouzfrkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir de öyle düşünün

