forumda da çok bu tarz düşünen insan. 1 script yazan wordpress kötülemeye başlıyor. 20 yıl önce(bırak 20'yi 5 yıl bile veremiyor bir çoğu. 5 bile çok da...) yazdığı scriptin bugün hala geliştirmesine devam eden biri değilseniz wordpress kötülemeye kalktığınızda çok komik oluyor.
Unlucky diyip geçmek lazım hocam yapıcak bir şey yok