techbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim de vardi boyle bir arkadasim hocam. kendisinin özel yazilimla yapamadigini benim wpyle yaptigimi gorunce wp acmıştı
Ya hocam bir de bana gelmiş diyor ki o zaman neden trendyol kendi sistemini kuruyor. Olum dedim ben de günde 3 milyon ciro yapsam ben de kendi sistemimi kurarım da, adamlar dışarıdan gidip bir ajansa 50 bin lira vermiyor aynı zamanda. Kendi personelleri var. Adam anlamıyor