• 12-02-2022, 02:15:59
    #10
    Yakında herkes varil oto sahibi olacak.
  • 12-02-2022, 02:17:09
    #11
    Bahsettiğiniz düşüşleri ben de fark ettim hocam inşallah daha da düşecektir fiyatlarda aşırı yükselme vardı ederinden fazla fiyat biçtiler satamayınca da mecburen düşürmeye başladılar. Nasipse bizde araba almayı düşünüyoruz inşallah bu düşüşler devam eder.
  • 12-02-2022, 02:19:49
    #12
    Bu saçma sapan fiyatlar sadece araba piyasasında yok bilgisayar gibi teknolojik ürünlerde de var. Milletin fırsatçılığı sarı sitenin bedava oluşu bu tür olaylara sebep oluyor. Şu çip krizi bitse her şey normale dönebilir. Adam sarı sitede ikinci el ürünü sıfırdan pahalı koyuyor görenlerde aldanıyor fiyat yükseltiyor... Ürünün eski versiyonu yeni ve daha gelişmiş versiyonundan pahalı satan e-ticaret siteleri de cabası...
  • 12-02-2022, 02:22:08
    #13
    Fikrimce bu şekilde kalıcak bir süre daha seneye kadar düşme potansiyelini görmüyorum.
  • 12-02-2022, 02:24:35
    #14
    SeoAdresin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şundan bir iki ay önce deli gibi artan fiyatlar şuan duraksadı hatta 10 20 düşürenlerde var yerinde sabit kalanlar da var yaza doğru yada yazın ne olur sizce piyasanın durumu ? herkesin dilinde şuan alım satımın oldukça azaldığı
    Hocam şuan kimse araç almıyor bu yüzden gün geçtikçe fiyatlar düşüşe geçti sanırım, hayırlısı.
  • 12-02-2022, 02:31:16
    #15
    Artar kardeşim artar daha çok artar bu gidişle faytonla gezicez
  • 12-02-2022, 02:41:39
    #16
    çip sorunu çözülür 0 araçlar tekrar gelmeye başlarsa fiyatlar da dolar sabit kaldığı durumda düşer muhtemelen. geçen motor bakıyorum 0 bayi fiyatı 87 bin lira, adam sahibindene 130 bin liradan ilan koymuş 2020 modeli için
  • 12-02-2022, 10:21:17
    #17
    Arabamı piyasadan çok daha uyguna satışa koydum hemen satılsın diye. Daha kimse aramadı 3 gündür. İkinci el piyasası durgunmuş sanırım.
  • 12-02-2022, 10:40:13
    #18
    Bayrama doğru hareketlilik bekliyoruz hocam. Sonrası zaten yaz sezonu.