Herkese merhabalar, doktorun verdiği ilaç 15 gün yeterli oldu fakat benim 1 ay devam etmesi gereken bir tedavim var. Sağlık ocağı doktoru ilacı yazdığı zaman sigorta karşılamıyor cildiye doktoruna yazdırmam gerekiyor fakat randevu alamıyorum. Önerisi olan var mı?
Herkese merhabalar, doktorun verdiği ilaç 15 gün yeterli oldu fakat benim 1 ay devam etmesi gereken bir tedavim var. Sağlık ocağı doktoru ilacı yazdığı zaman sigorta karşılamıyor cildiye doktoruna yazdırmam gerekiyor fakat randevu alamıyorum. Önerisi olan var mı?
hastaneye erken gidip sabah sekreterine durumu anlatıp ricada bulunmak.