Herkese merhabalar, doktorun verdiği ilaç 15 gün yeterli oldu fakat benim 1 ay devam etmesi gereken bir tedavim var. Sağlık ocağı doktoru ilacı yazdığı zaman sigorta karşılamıyor cildiye doktoruna yazdırmam gerekiyor fakat randevu alamıyorum. Önerisi olan var mı?