şu 2 adımlı doğrulama konu yukarı taşımak için zorunlu yapıldığından bu yana rahat yüzü göremedim
konumu yukarı taşımaya çalışıyorum doğrulama açık olmasına rağmen hala doğrulama yapın diyor
bilgisayardan girmeye çalışıyorum kod yazıyorum kodu kabul ediyor ama tekrar kod yazma sayfasında kalıyor saçma sapan bir sistemi var artık KONU YUKARI TAŞIMADA zorunlu olan 2 adımlı doğrulama kaldırılsın r10a giremiyorum o geldiğinden bu yana BIKTIM.
Artık BIKTIM Bu Doğrulamadan...
11
●662
- 10-02-2022, 02:16:39bilmiyorum ama konu yukarı taşıma hakkımı bile kullanamıyorumPipocu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-02-2022, 02:22:40hocam r10 gibi dev bir platformun böyle bir hatayı bu kadar uzun süre fixlememesi beni çok şaşırttı yıllardır r10a üyeyim r10a bayılıyorum bu şekilde bir fırsat verdiği için ama böyle şeyler beni çok şaşırtıyorAwakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-02-2022, 02:23:38r10 yönetimi umarım artık sorunu fark eder konu yukarı taşımada zorunlu tutmaz gerçekten böyle bir sorunu bu kadar uzun zamandır fark etmemeleri çok ilginç kimse kontrol etmiyor mu bu özellikleriPipocu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle