Şimdi yine denedim aktif etmeyi.
Başarılı diyor. Tekrar tekrar kod istiyor. Her seferinde başarılı diyor ama ilerleme yok.
Tekrar iptal ettim.
r10 yönetimi umarım artık sorunu fark eder konu yukarı taşımada zorunlu tutmaz gerçekten böyle bir sorunu bu kadar uzun zamandır fark etmemeleri çok ilginç kimse kontrol etmiyor mu bu özellikleri