• 10-02-2022, 02:07:06
    #1
    FEY
    🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
    şu 2 adımlı doğrulama konu yukarı taşımak için zorunlu yapıldığından bu yana rahat yüzü göremedim
    konumu yukarı taşımaya çalışıyorum doğrulama açık olmasına rağmen hala doğrulama yapın diyor
    bilgisayardan girmeye çalışıyorum kod yazıyorum kodu kabul ediyor ama tekrar kod yazma sayfasında kalıyor saçma sapan bir sistemi var artık KONU YUKARI TAŞIMADA zorunlu olan 2 adımlı doğrulama kaldırılsın r10a giremiyorum o geldiğinden bu yana BIKTIM.
  • 10-02-2022, 02:15:40
    #2
    2 Adım doğrulama konusunda 10 gündür bende sıkıntı yaşıyorum. Hata verip duruyor kilitleniyor.

    2 Adım doğrulamayı kaldırmak zorunda kaldım.

    Sorun nedir acaba?
  • 10-02-2022, 02:16:39
    #3
    FEY
    🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
    Pipocu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 Adım doğrulama konusunda 10 gündür bende sıkıntı yaşıyorum. Hata verip duruyor kilitleniyor.

    2 Adım doğrulamayı kaldırmak zorunda kaldım.

    Sorun nedir acaba?
    bilmiyorum ama konu yukarı taşıma hakkımı bile kullanamıyorum
  • 10-02-2022, 02:18:57
    #4
    Sakin sakin sakin
  • 10-02-2022, 02:21:28
    #5
    Şimdi yine denedim aktif etmeyi.

    Başarılı diyor. Tekrar tekrar kod istiyor. Her seferinde başarılı diyor ama ilerleme yok.

    Tekrar iptal ettim.
  • 10-02-2022, 02:22:40
    #6
    FEY
    🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
    Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakin sakin sakin
    hocam r10 gibi dev bir platformun böyle bir hatayı bu kadar uzun süre fixlememesi beni çok şaşırttı yıllardır r10a üyeyim r10a bayılıyorum bu şekilde bir fırsat verdiği için ama böyle şeyler beni çok şaşırtıyor
  • 10-02-2022, 02:23:38
    #7
    FEY
    🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
    Pipocu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi yine denedim aktif etmeyi.

    Başarılı diyor. Tekrar tekrar kod istiyor. Her seferinde başarılı diyor ama ilerleme yok.

    Tekrar iptal ettim.
    r10 yönetimi umarım artık sorunu fark eder konu yukarı taşımada zorunlu tutmaz gerçekten böyle bir sorunu bu kadar uzun zamandır fark etmemeleri çok ilginç kimse kontrol etmiyor mu bu özellikleri
  • 10-02-2022, 02:25:44
    #8
    Bende mobilden girişte sorun yaşıyorum sürekli giriş yap geliyor.
  • 10-02-2022, 02:32:21
    #9
    sanırım @Burti; ilgilenir konuyla.
    • HalitBey
    HalitBey bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.