şu 2 adımlı doğrulama konu yukarı taşımak için zorunlu yapıldığından bu yana rahat yüzü göremedim
konumu yukarı taşımaya çalışıyorum doğrulama açık olmasına rağmen hala doğrulama yapın diyor
bilgisayardan girmeye çalışıyorum kod yazıyorum kodu kabul ediyor ama tekrar kod yazma sayfasında kalıyor saçma sapan bir sistemi var artık KONU YUKARI TAŞIMADA zorunlu olan 2 adımlı doğrulama kaldırılsın r10a giremiyorum o geldiğinden bu yana BIKTIM.