• 08-02-2022, 15:51:51
    #10
    Elektrik Geçen ay 800 küsürdü bu ay 1700 küsür geldi. Doğalgaz geçen ay 980 bu ay 1250.

    Tüketim hemen hemen aynı olmasına rağmen 2 katı fatura geldi resmen soygun… ben eşim ve bebeğimizle yaşıyoruz evde hakkımı helal etmiyorum
  • 08-02-2022, 15:56:35
    #11
    170 190 arası gelen faturam 331 geldi ama 2 haftasını zamsız tarifeden geçirdim.yani aslında gerçek fatura 400+ diye düşünüyorum
  • 09-02-2022, 15:58:24
    #12
    Cevaplarınız için teşekkür ederim. Gerçekten o kadar masrafa rağmen bugün gün boyu elektriğim kesikti. Zararımı karşılayamadım. Açıkçası birçok işim iptal oldu. Dilerim Yerli bir şekilde elektrik firma yönetimine geçeriz. Barajlarımız, rüzgar güllerimiz var aslında birçok konuda iyiyiz ama yönetilemiyoruz. Yarınola hayrola herkese kolay gele