Elektrik Geçen ay 800 küsürdü bu ay 1700 küsür geldi. Doğalgaz geçen ay 980 bu ay 1250.

Tüketim hemen hemen aynı olmasına rağmen 2 katı fatura geldi resmen soygun… ben eşim ve bebeğimizle yaşıyoruz evde hakkımı helal etmiyorum