Sabit iş ve kendi işin... bıkkınlık :)
11
●770
- 07-02-2022, 11:47:05Vergi dairesindekiler her gittiğimde soruyor 😀 Arabamı görenler soruyor. çok şükür sorun yok diyorum üstelediklerinde 3 4 kat az halini söylüyorum ona bile ağızları açılıyor. Niyeyse bende söylemek içimden gelmiyor. İnsanımız kıskanç, kötü niyetli. Ailem dışında tam kazancımı kimseye doğru şekilde söylemem
- 07-02-2022, 12:01:08Büyük ihtimal nazar hocam. Bende evimize yakın bir yerde fastfood işinde çalışıyordum. Arabayla alıp götürüp arabayla bırakıyorlardı. Saat 5 de evde oluyordum. Arası 2 km anca vardı. Maaşı asgari ücretten yüksekti haftada 1 mesai yaptığımız için. Benimle beraber abim de gidiyordu. Ona da 3-4 km yakınlıktaydı. Haberini alanlar ne güzel iş, şuradan gidip geliyorsun, maaşı da iyi diye diye sonunda işten çıkarttırdılar. Müdür ile kimse anlaşamazdı da bende son dönem bir tartışmaya girdim yeğenim yüzünden. O sıra abim çıkmış yeğenim girmişti. Dedim böyle olmayacak ben çıkıyorum dedim çıktım. Seni de 1 ay tutarlar sonra çıkartırlar dedim. Dediğim gibi de oldu. 1 ay sonra çıktı geldi. Keşke diyorum kalsaymışım. Neden çıktığımı bile bilmiyorum
Öyle abartılacak bir konu yoktu.
Öyle abartılacak bir konu yoktu.