Vergi dairesindekiler her gittiğimde soruyor 😀 Arabamı görenler soruyor. çok şükür sorun yok diyorum üstelediklerinde 3 4 kat az halini söylüyorum ona bile ağızları açılıyor. Niyeyse bende söylemek içimden gelmiyor. İnsanımız kıskanç, kötü niyetli. Ailem dışında tam kazancımı kimseye doğru şekilde söylemem