Teşkilat dizisindeki düşündürücü sahne
29
●2.132
- 06-02-2022, 23:55:01Diziyi bir kere bile izlemediğiniz çok belli. Dizide Amerika hiç geçmiyor. Çeşitli Avrupa şehirlerine takip amaçlı gidiyorlar. Bugünki olayda Viyanada geçti.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu video da ince bir mesaj var
https://youtu.be/kaedzUUo-oo - 06-02-2022, 23:57:58Neden izlenmesin. Netflixte olmadığı için mi izlenmesin. Onu izleyen böyle olur, şunu izleyen böyle olur. Siz ne izliyorsunuz çok merak ediyorum gerçekten. Şu mesajı yazınca çok cool olduğunuzu falan mı düşünüyorsunuz. İnsanların ne izlediği sizi ilgilendirmez. Konu hakkında düşünceniz yoksa kalabalıkta etmenize gerek yok.yalnizyargic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-02-2022, 00:03:30ATV mi? Bir de öylemiymiş. Ahahahahah hiç güleceğim yoktu. Gerçekten çok ilginç. Hayır bilmiyosunu bari sallamayınhankaya4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-02-2022, 00:09:50İlk kez duyuyorum ama ana fikir aynı bahsettiğim amerikan dizilerinden çakmışlardır senaryo vs. Takılmayın böyle Allah'ı kitabı yok sayıp bir damlayla milyonlarca kişiyi öldürmeler falan. Biz Müslüman inançlı insanlarız Sahibimiz Allah, ondan başka da hiç bir şeyden korkmayız. Yok 1 damlayla tüm insanlığı yok edecekmiş falan yatarken bi tarafları açıkta kalmış.mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleerkancan_87 bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 07-02-2022, 00:14:10Trt nin sacma sapan ve taraflı dizilerinden bir tanesi. Dizi bastan sonra algı yüklüyor. Sirket varmış da, vay efendim tek dertleri Türkiye ymiş de... Bi ara zevkinr izliyordum. Baktım ki boyunu çıkardılar, biraktim izlemeyi.
- 07-02-2022, 00:15:20Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleYa öyle bir damla falan değil mesela. Anlatılmak istenen genel mesaja vurgu yapmak istedim. Yabancı kaynaklara baktığınız zaman oralarda da bahsediliyor dünya nüfusu yönetilebilir seviyeye indirme konuları. Virüs falan yaptık diyince şimdi de böyle bir plan olabilir mi dedim. Bir damla zehir olmaz başka şey olur.Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bundam 3 sene önce kimin aklıma gelirdi. Maske takıcaz. Bayramlarda evlere kapanacağız. 17 gün evlerden çıkamayacağız. Bınları yaşadıktan sonra insan her şeyi düşünüyor acaba diye
ben diziyi izlemedim ama insanları öldürmek kimsenin işine gelmez her zaman insanları sömürmek daha cazip bir şeçenek.