• 06-02-2022, 02:46:51
    #1
    Merhabalar,

    Aslında konu açmayacaktım fakat açıkçası çok rahatsız oldum ve içime oturdu. Makale kategorisinde iş ilanı oluşturan arkadaşlar özelden daha uygun rakamlara çalışmak istediklerini iletiyorlar. Sonrasında gelip pişkin pişkin de anlaştıkları rakamlara yazarak fiyatı aşağıya çekmeye çalışıyorlar.

    Bu şekilde son 1 haftada neredeyse 5-6 kişiye rastladım. Ama artık açıkçası içime oturdu. Örnek bir konuşmayı aşağıya bırakıyorum. Ne olacak böyle anlamadım.

  • 06-02-2022, 02:48:00
    #2
    Direkt şikayet konusu açın bu hadsizler hakkında. Hiçbirine müsahama göstermeyin. Sanki mısır piramitlerinde ucuz köle çalıştırıyorlar fiyatlara bak. Utanmaz herifler.
  • 06-02-2022, 02:49:48
    #3
    nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direkt şikayet konusu açın bu hadsizler hakkında. Hiçbirine müsahama göstermeyin. Sanki mısır piramitlerinde ucuz köle çalıştırıyorlar fiyatlara bak. Utanmaz herifler.
    Hocam inanın her biriyle uğraşsam ne kadar vaktimi alır. Arkadaşın konusunu bulsam report edecektim fakat bulamadım. Moderatör talep ederse paylaşırım.

    İşi alan arkadaşa da yazık. İçerik bir emek işi. Vakit ayırılıp hazırlanıyor. Gerçekten şu rakamları görünce bile sinirleniyorum açıkçası.
  • 06-02-2022, 03:04:36
    #4
    İşi alan da suçlu. 300 kelime 5 TL ne demek ya? İnsanın kendisine saygısı olur.
  • 06-02-2022, 03:06:27
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Biz kalkalım en iyisi.
    Bu ve bunun gibiler olduğu sürece çoğu kişiye ekmek yedirtmeyecekler.
    Direkt olarak bu kişi ve kişilerin bulunup işlem yapılması gerekiyor.

    Şunu anlarım 100 kelimesi 4 TL, makale sayısı fazladır 3.5 TL den yazarsın ama kalkıp 300 kelimeye 5 TL bilemedim..
  • 06-02-2022, 03:07:32
    #6
    Doğruluğu ne kadar kesin ? belki de sizin fiyatı indirmeniz için sallıyor kişi
  • 06-02-2022, 03:08:35
    #7
    300kelimeyide 5liraya yazmazsın bee, daha yeni 100kelimesi 4liradan anlaştık. Arkadaşlar taban fiyatın altına lütfen iş yapmayın. Gerekirse taban fiyata bile iş yapmayın asgari orandaki işden para kazanamazsınız.
  • 06-02-2022, 04:29:29
    #8
    İşi ucuza kapatmaya çalışmak ve her iki tarafında ortada noktada bulaşamadığı sürece, iş veren her zaman daha çok kar elde etmeye, işi yapan kişi de her zaman fason çalışan kalmaya devam edecektir.
  • 06-02-2022, 08:52:27
    #9
    Ben normal buluyorum 100 kelimesi 13-20 TL arası çalışıyorum kendi değerinizi siz belirlersiniz