Merhabalar,
Aslında konu açmayacaktım fakat açıkçası çok rahatsız oldum ve içime oturdu. Makale kategorisinde iş ilanı oluşturan arkadaşlar özelden daha uygun rakamlara çalışmak istediklerini iletiyorlar. Sonrasında gelip pişkin pişkin de anlaştıkları rakamlara yazarak fiyatı aşağıya çekmeye çalışıyorlar.
Bu şekilde son 1 haftada neredeyse 5-6 kişiye rastladım. Ama artık açıkçası içime oturdu. Örnek bir konuşmayı aşağıya bırakıyorum. Ne olacak böyle anlamadım.