300kelimeyide 5liraya yazmazsın bee, daha yeni 100kelimesi 4liradan anlaştık. Arkadaşlar taban fiyatın altına lütfen iş yapmayın. Gerekirse taban fiyata bile iş yapmayın asgari orandaki işden para kazanamazsınız.