Ne olacak bu Fenerbahçe'nin hali...
4
●150
- 05-02-2022, 20:47:55Bi daha asla Fenerbahçe maçlarını izlemeyeceğim diyorum zaman geçiyor maç günü geliyor heyecandan yerimde duramıyorum maç saatine kadar saatler geçmek bilmiyor ama yine hüsran yine hüsran nedir bu çektiğimiz çile..
- 05-02-2022, 20:56:17Valla ben Galatasaraylıyım 2013'den beri Ülkede oynayan hiç bir takımı beğenmiyorum dolayısıyla yıllardır maç izlemiyorum. Sadece Milli Maç arada denk gelirse Yabancı lig maçları falan gerisi faso fiso. Yıllardır kafa yapısı aynı deliriyorum bir tane aklı başında adam gelmiyor ne takımların başına ne fedarasyonun başına. Bir gol atar üstüne yatar, yalandan kendini atar yarım saat kalkmaz, üst üste 3 pas yapmaktan aciz, emekliliği gelmiş adamlara çuvallarca para vermeler, taktik yok vizyon yok yok oğlu yok. Ben izlemediğim için çok ama çok rahatım. Tavsiye ederim sal gitsin ne yapıolarsa yapsınlar...
