Bi daha asla Fenerbahçe maçlarını izlemeyeceğim diyorum zaman geçiyor maç günü geliyor heyecandan yerimde duramıyorum maç saatine kadar saatler geçmek bilmiyor ama yine hüsran yine hüsran nedir bu çektiğimiz çile..