Gel gelelim bu 5 yıl bana neler kattı, inanın bunları anlatmayı bile beklemezdim. Biraz abartı gelecek ama kayıt olmam yaşantım da dönüm noktası olmuştur. Belki şuan bambaşka bir yerde idim. İlk geldiğimde harçlığını çıkaran bir lise öğrencisi idim. Babamın ve ailemin durumunu da bildiğimden kimseye muhtaç olmadan ve ailemi zora düşürmeden günü kurtarma derdinde idim. Sonraları biraz daha büyüyünce biriktirdiğim para ile silver üyelik almıştım. O yeşil rengi görünce dünyalar benim olmuştu. Sıkılınca profilime girip bakıyordum, diyebilirim.

Sonra, yavaş yavaş buradaki dostlarım ve kendi girişimlerim ile bunu tamamen iş haline getirdim. Hamdolsun, şuan da halen devam ediyoruz.
Demem odur ki R10 kimilerine göre bir forum, kimilerine göre ticaret yapılabilecek bir platform, kimilerine göre bir dönüm noktasıdır...
Hepinize iyi forumlar, bol kazançlar
