Monster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar, profilime girdiğimde bugün r10 kayıt olalı 5 yıl geçtiğini, bugün de yıl dönümü olduğunu fark ettim. Koca 5 yıl. Ne diyebilirim ki.... Bu kadarını ben bile tahmin etmezdim. Foruma girdiğimde reşit bile değildim, hatta babama söyleyip onun adına kayıt olmuştum. Sonraları bu durumla alakalı içim rahat etmesi adına Coşkun Bey'e mesaj atmış, üyeliğimi kendi üzerime almıştım. Zaten sonraları da kayıt için yaş kısıtlaması kaldırılmıştı.

Gel gelelim bu 5 yıl bana neler kattı, inanın bunları anlatmayı bile beklemezdim. Biraz abartı gelecek ama kayıt olmam yaşantım da dönüm noktası olmuştur. Belki şuan bambaşka bir yerde idim. İlk geldiğimde harçlığını çıkaran bir lise öğrencisi idim. Babamın ve ailemin durumunu da bildiğimden kimseye muhtaç olmadan ve ailemi zora düşürmeden günü kurtarma derdinde idim. Sonraları biraz daha büyüyünce biriktirdiğim para ile silver üyelik almıştım. O yeşil rengi görünce dünyalar benim olmuştu. Sıkılınca profilime girip bakıyordum, diyebilirim.
Sonra, yavaş yavaş buradaki dostlarım ve kendi girişimlerim ile bunu tamamen iş haline getirdim. Hamdolsun, şuan da halen devam ediyoruz.
Demem odur ki R10 kimilerine göre bir forum, kimilerine göre ticaret yapılabilecek bir platform, kimilerine göre bir dönüm noktasıdır...
Hepinize iyi forumlar, bol kazançlar
Bizde düşe kalka 16 yıl geçirdik ama profile yansımıyor tabi aralardaki boşluklar nedeniyle 🙂
Nice 5 yıllar daha dilerim.